Het ontbijt

Het is ochtend geworden en door de zon bak je de tent uit. Na de zware dag van gisteren merk je al snel dat je honger hebt. Het is tijd voor ontbijt! Met dit makkelijk te maken ontbijtje krijg je 542 kcal binnen zodat je weer met veel energie aan de dag kan beginnen.


Wat heb je nodig:

Melk poeder (20 gram)

Babypap vanille (40 gram)

Musli/crusli (40 gram)

Studentenhaver (30 gram)

Cacao (kleine eetlepel)

Kaneel (vleugje)

Diepvrieszak +- 2,5L

Weegschaal


Bereidingswijze


Stap 1:

Pak een diepvrieszak en maak deze open. Leg de diepvrieszak op de weegschaal en zet de weegschaal op 0.


Stap 2:

Voeg de melkpoeder toe in de diepvrieszak en daarna de babypap, musli/crusli, studentenhaver, cacao en kaneel.


Stap 3:

Doe het zakje dicht en voeg deze toe aan je zak met de rest van het eten.


Wanneer het tijd is voor je ontbijt pak je de zak en vul je dit met warm water kijk naar eigen inzicht hoeveel water je gebruikt.. Koud water kan ook, dit is wel minder lekker.

Je kan je eigen ontbijt aanpassen door zelf dingen toe te voegen of te verminderen het is verstandig om minimaal 500 kcal binnen te krijgen.

64 keer bekeken

Recente blogposts

Alles weergeven